O tym, jak kupić Mamuśkę

wtorek, listopada 29, 2016

- Dostałam pocztą taką świetną torbę na zakupy, tylko nie wiem, z jakiej okazji  - przypomniała sobie raptem Mamuśka. - Nic nie zamawiałam, a wiesz, że jeszcze nic w życiu nie udało mi się wygrać, więc naprawdę nie mam pojęcia.
- Może z Bon Prix? - podpowiedziałam. - Ty jesteś tak regularną klientką, że raz na jakiś czas powinni cię czymś obdarować.
- Nie, to na pewno nie to, adres nadawcy się nie zgadza. Ale torba jest super - Mamuśce aż się zaświeciły oczy z rozbawienia. - Poczekaj, przeczytam ci, co jest na niej napisane.
Mama podniosła się z kanapy i ruszyła do drugiego pokoju. A mnie w tym czasie coś zaświtało w głowie.
- Aaaaa! Mamuśko, już wiem! - wrzasnęłam do monitora.
Mama znów pojawiła się na moim ekranie.
- No? - zainteresowała się.
- To Inżynier musiał coś pomylić przy zamówieniu, to miało dojść na wasz adres, ale moje nazwisko, tak żebyś nie otworzyła przesyłki bez konsultacji! - zaczęłam się śmiać. - To miał być taki dodatek do gwiazdkowego prezentu!
Mamuśka Moja wybuchnęła gromkim śmiechem.
- Kurczę, no szkoda, że mnie nie uprzedziliście, ale torba jest super! - Mamuśka podniosła ją do kamery.
Teraz to ja śmiałam się już na całego.
- Od początku do końca to był jego pomysł - zaczęłam tłumaczyć. - Wędrował po sieci, szukając pomysłów na prezenty i nagle zawołał uradowany, że znalazł coś, co idealnie do ciebie pasuje.
- Naprawdę? - Rodzicielka cieszyła się od ucha do ucha. - Mój kochany zięć, jak on dobrze zna swoją teściową!

No. Wręcz rewelacyjnie. Dokładnie wie, jak ją (prze)kupić.

Napis na nowej torbie Mamy głosi:

"Boże, spraw, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam."

You Might Also Like

6 komentarze

  1. "Boże, spraw, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam." Ja to chyba sobie to wytatuuję na ręce, bo nawet jak z kartką idę do sklepu to i tak kupuję co innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem aż tak podobna do Mamuśki w tej kwestii, ale też mi się zdarza przyjść zupełnie z czymś innym niż zamierzałam:-)

      Usuń
  2. Ja chyba też wezmę sobie tę "maksymę" do serca;-) Tylko ja prawie wszystkie zakupy robię przez internet - czy to tu też zadziała??-0
    Pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, kochana, na internet to jeszcze nikt nic mądrego nie wymyślił! ;-)

      Usuń
  3. Świetny prezent😀 bez względu na wszystko radość Mamuśki bezcenna :-D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślimy :-) Szczególnie, że Mama postanowiła zapakować torbę, wpakować pod choinkę i otworzyć ponownie w Święta. Jeszcze raz będzie się cieszyła! :-)

      Usuń