O kobiecej naturze

sobota, lipca 02, 2016

Niedawno jedna z Seniorek obchodziła urodziny. Już w okolicach drugiej nad ranem wykrzyczałyśmy jej wprost do ucha życzenia.
- Co??? - odkrzyknęła Seniorka.
- Happy birthday! - wrzasnęłyśmy na całą Przystań, za nic sobie mając porę, bo przecież taka okazja usprawiedliwia burzenie nocnej ciszy. - Masz dzisiaj urodziny!
- A co to takiego? - zdziwiła się komicznie Seniorka.
- Rocznica dnia, w którym sie urodziłaś! - tłumaczyłyśmy dalej.
Koleżanka uświadomiła też Seniorkę, która dokładnie to rocznica.
- Co??? - wrzasnęła znowu oświecona dama.
Powtórzyłyśmy chórem.
- Oh, no! - Seniorka, autentycznie zdegustowana i przerażona, chwyciła poduszkę w dłonie i schowała w niej twarz. - Horrible, horrible!

Wszystkie kobiety są takie same. Każda chce żyć jak najdłużej, a żadna nie jest zadowolona ze swojego wieku, kiedy przychodzi pora na kolejny tort ze świeczkami.

Nic się w tej kwestii nie zmienia, kiedy tych świeczek jest 103. :-)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. No niech mi tu Bebe zaraz wyjaśnia, jak się wstawia takie fajne serduszka!

      Usuń
    2. errrmmm.... wstawiam na piechotę, bo mam polsko-niemiecko-angielską klawiaturę od Wiewióra i powszechne skróty mi nie działają. Ale googlam sobie, ja proszę ciebie, "Heart keyboard" i z pierwszego lepszego linku kopiuję sobie odpowiednie serce 💛💛💛

      Usuń
    3. Aaaaaa! Jakie to proste!

      (No ale co się dziwić, że Ty wiesz, a ja nie. Tyś Kaczce chatę odremontowała.)

      Dziękuję pięknie. Teraz zamiast postów będą same serduszka i kwiatki.

      Usuń
  2. Uwaga czwarty raz od wczoraj probuje wstawić komentarz. Nie wiem czy ten się opublikuje ale jakby to 103??? Kurka niezły wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 103. Wiem, robi wrażenie. Tym bardziej, że w dobre dni da się z Seniorką pogadać (no dobra, pokrzyczeć, bo słuch już nie ten) i pożartować nawet! Nie jestem pewna, czy chciałabym dożyć takiego wieku, bo trochę martwiłoby mnie to, że mogę przeżyć własne dzieci, ale myśl, że miałabym przed sobą jeszcze ponad 60 lat życia jest kusząca:-)

      Usuń
  3. Hahaha jakie to prawdziwe i uniwersalne:)))

    No i dziękuję za tutorial od Bebe;) 💛💛💛 Sama będę teraz regularnie serduszka słać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie byłam jedyna taka niedoinformowana! Od razu mi lepiej! :-)

      Usuń