Share Week 2016

poniedziałek, marca 21, 2016

Andrzej Tucholski po raz piąty organizuje akcję "Autorzy polecają autorów", weteranom bardziej znaną jako Share Week. Biorę w niej udział po raz pierwszy i jeśli jej nie znacie, mam dla Was dobrą wiadomość - nie trzeba wysyłać smsów! :) Dla mnie dobra wiadomość jest taka, że tym razem nie będę promować samej siebie, a innych blogerów. W tej roli zdecydowanie lepiej się czuję.

O co chodzi? Jak się zapewne domyślacie, o polecanie innych blogów oraz youtuberów. Są jednak pewne zasady, których należy się trzymać, a ponieważ boję się, że coś przekręcę, pozwolę sobie przekopiować je w dużej mierze z bloga Andrzeja.

1. Na swoim blogu lub kanale video publikujesz materiał, w którym polecasz innych autorów (blogerzy - blogerów, youtuberzy - youtuberów).

2. Kryterium jest JAKOŚĆ i WAŻNOŚĆ danego autora w Twoim życiu (zasięgi, popularność itp. - tym razem nieistotne.)

3. Link do swojego materiału blogowego wrzucasz do komentarzy POD TYM wpisem, a link do materiału video pod filmem.

4. Swoje polecenia przepisujesz do odpowiedniego formularza (formularze do pobrania również TUTAJ)

5. Dajesz znać poleconym osobom, że je lubisz i dobrze się bawicie.

Akcja trwa od 21 marca do 3 kwietnia (trochę dłużej niż tydzień), Andrzej podsumuje ją potem, a my wszyscy będziemy mieli co czytać, oglądać, czym się inspirować i co podziwiać. 

I wszystko byłoby piękne, gdyby nie  jeden problem - w formularzu poleceń są tylko 3 miejsca. Chociaż z drugiej strony to dobrze, bo gdybym miała nieograniczone możliwości w tej kwestii, to prawdopodobnie przekopiowałabym całą moją linkownię i jestem pewna, że potrafiłabym rzetelnie uzasadnić, dlaczego polecam innym te wszystkie tytuły...

Postanowiłam więc dorzucić swoje własne podkryterium do tych moich wyborów. Postawiłam na blogi, które czytam od niedawna. Zajrzałam na stare śmieci, które na dobre opuściłam we wrześniu ubiegłego roku, sprawdziłam, jakich adresów, które obecnie regularnie czytam, brakuje w starej linkowni i z nich właśnie wybrałam trzy, które naprawdę mnie urzekły - przede wszystkim treścią i słowem, bo jestem z tych blogerów, dla których zdjęcia i grafika odgrywają rolę drugoplanową, choć żadnemu z polecanych przeze mnie blogów niczemu w tej drugoplanowości absolutnie nie brakuje. Krótko mówiąc, jeśli odwiedzicie te blogi, będziecie mieli świetnę lekturę na wiele wieczorów.

OTO ONE:

Witaj słońce, czyli blog Dotee - niesamowicie ciepły, mądry, optymistyczny. Dotee propaguje ideę zdrowego, świadomego i szczęśliwego życia. To nie jest blog z niekończącą się serią postów o siedmiu najlepszych pomysłach / sposobach / powodach. To blog, który sprawia, że czytając, myślisz, a myśląc, zaczynasz pragnąć większej uważności w życiu. 

Alchemia kobiecości, czyli blog Gosi - kolejna dawka ciepła i mądrości. Alchemię czytam naprawdę od niedawna, choć jestem pewna, że wcześniej już gdzieś mignęło mi pióro Gosi na monitorze. To blog o kobiecej naturze, ale nie tylko. Są związki, uczucia, trochę kuchni, kilka szkatułek z linkami... Pamiętajcie o zrobieniu sobie kawy lub herbaty przed lekturą tego bloga. Gosia rozprawia się z każdym tematem po mistrzowsku, czyli... dużo gada:-) Tak lubię!

Mataja, czyli bardzo popularny blog trzech świetnych dziewczyn-mam, które w naukowy i często bardzo zabawny sposób rozprawiają się z mitami, legendami i stereotypami dotyczącymi ciąży i rodzicielstwa. W konkursie Gala Twórców 2016 dziewczyny znalazły się w finałowej trójce najlepszych blogów specjalistycznych. Jak dla mnie - rewelacja! Jeśli jeszcze ich nie znacie, koniecznie do nich zajrzyjcie.

Mam nadzieję, że dostarczyłam Wam solidnej porcji dobrej lektury. Dajcie znać, jeśli zatrzymacie się na dłużej na którymś z tych blogów. Wpadnę wówczas w samozachwyt nad własną użytecznością w wielkim świecie blogosfery... ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. W zasadzie to nigdy nie słyszałam o tym, w wolnej chwili na pewno przysiądę na chwilę, zastanowię i zgłoszę kilka blogów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja chciałam dzisiaj biec do Ciebie, żeby dać znać, że wrzuciłam Cię do formularza:-)

      Usuń
  3. O rany! Bardzo nam miło! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie!:-)

      Usuń
  4. Znam tylko pierwszy blog, a uwielbiam poznawać nowe, więc biorę się do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie zajrzyj do dwóch pozostałych, bo warto. Ja też się szwędam od linka do linka:-)

      Usuń
  5. Bo sie nalezy, tylko teraz musze jakos upchnac te piec w trzy otwory do glosowania. Nic to, Biskwit potrafi!
    http://la-terra-del-pudding.blogspot.de/2016/03/share-week-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A Dynia dopchnie kolanem! :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zacznę pisac żeby wziąść udział w Share Week 2300 :D

    OdpowiedzUsuń