O grudniu, który wynagrodził nam wszystko

czwartek, grudnia 17, 2015

Gdybyśmy mogli stworzyć nasz własny kalendarz chiński, wedle którego wkraczalibyśmy właśnie w nowy rok, z pewnością żegnalibyśmy teraz  Rok Fruzi, pełen zwrotów akcji i nieprzewidzianych zdarzeń, jednocześnie mając świadomość, że kolejne lata ani trochę nie wyglądają na mniej Fruzine. Może więc Dekada Fruzi? Wiek? Era?

Oto jesteśmy. Z wyrokiem sądowym na dożywocie. Skazani na Ciebie, a Ty na nas. Bez chęci do apelacji lub ubiegania się o przedterminowe zwolnienie. Od zawsze na zawsze razem.

Kochana Córeczko, Skrzacie, Fruziu...

Twoja Babcia napisała mi kiedyś, że kosmos jest dla nas. Niedawno opowiadałam Ci, że właśnie stamtąd Cię mamy. Z kosmosu. To tam dotarły nieskończone modlitwy naszych przodków, wszystkie niewypowiedziane głośno życzenia, wszystkie dobre wibracje i sprzysiężone moce wszechświata, które połączyły się w jedno i już nie było odwrotu. Ty dla nas, my dla Ciebie. Droga jednokierunkowa, bez początku i końca jak cały wszechświat.

Już teraz wiesz, dlaczego kochamy Cię najmocniej w kosmosie?

Kiedy powiedziałam Ci tamtego dnia, że stało się również na papierze, przetarłaś rozbudzone powieki i wybuchnęłaś tym swoim bejbikowym śmiechem. Wyglądało to tak, jakbyś chciała powiedzieć - weź, mama, to tylko papier, ja przecież nigdy nie byłam nikogo innego... Wiem, wiem, ja to wszystko wiem...

Ale oddycham już pełną piersią.

Jeszcze nigdy powietrze nie wydawało się tak czyste i rześkie.

Kochamy Cię, Skrzacie.
Najmocniej w kosmosie.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Papierek to tylko potwierdzenie, "skazaliście" się sami na słodkie dożywocie z Fuzią :) Pięknie, aż się łza w oku keręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko papier, ale ja chyba sama nie do końca zdawałam sobie sprawę z tego, jak bardzo na niego czekam:-)

      Usuń
  2. Chociaż wiedziałam, to jednak mi ulżyło. Dobrze mieć pewność.
    I fanką Fruzi jestem od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo jesteś naszą głównodowodzącą płaczką, zapomniałaś??!;-) :-*

      Usuń
  4. Bosko! takie dożywocie to ja rozumiem.. TO WIDAĆ Ona od poczatku była i jest WASZA! jak to kiedyś napisałam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Nicole, od zawsze i na zawsze nasza:-) Buziaki!

      Usuń
  5. GRATULACJE!!!!
    Niby to tylko papierek, ale ile zmienia;-)))
    Tyśka

    OdpowiedzUsuń
  6. :-) Fajnie. To podróżowanie w kosmosie nigdy nie bywa łatwe, ale jaka satysfakcja kiedy się miękko ląduje. I tego Wam życzę, miękkich wspólnych lądowań:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, Pieprzu! Niech bedzie jako prawisz!:-)

      Usuń
  7. Galaktycznie! Kosmiczna fala po meksykańsku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góóóóóoraaaaa i dóóóóóóóóół...!! :-)

      Usuń